||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس
||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس

جوک خنده دار

http://s2.picofile.com/file/8160060518/465013_L1zIDgCD.jpg

سلامتی عشقم که تمام زندگیشو بخاطر من میده...اولویت زندگیش منم...همیشه پیشم هست و تنهام نمیزاره و من نفسشم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تابلوعه دارم دروغ میگم یا نه؟؟؟

وقتی که دارم تعداد لایک هامو به روز میکنم اندرنالین خون ام خیلی میره بالا لامثب فکر میکنم دارم بمب خنثی میکنم

لایک:ماهم همین طوریم

آقا امروز صبح رفتم مدرسه تو راه رو طرف اومده تو سینم میگه دو تومن پول داری منم که به شعر ( پول نه جان ا است که آسان بتوان داد عجیجم ) حسسساس و معتقدم شیش تومن ( در عین پولداری ) داشتما ولی گفتم نه. (دروغ گفتم خدا منو می بخشه؟ ) بعد دو ثانیه بعد یکی دیگه اومده میگه دو تومن پول بده!!!!!! انگا جیب باباش رهن منه. میگم ن د ا ر م. یک ثانیه و نیم بعد سومی که اومد تو سینم تفهمیدم از کجا در رم. میگم: ددددددو تومن پول میخوای ندارم والا. ییهو دستشو کرد تو جیبش. ناگهان یه ده دوازده تا دو تومنی در آورد گفت : من دارم به اونا نمی دم. یعنی به قول این عباس آسفالت شدما. لامصب اند مرام بود.   طرز تفکر من موقع درس خوندن به این شکله که :
وقتی به یه تست میرسم که تو پاسخ نامه زده:
"هیچکدام از گزینه ها درست نیست"
به این فکر میکنم که آخه چرا.... واقعا چرا باید وقتی تستی رو که میخوام حل کنم اشتباهه...
چرا تست ها باید اشتباه باشه...
چرا با آینده ما بازی می کنن...
چرا مارو دست کم میگیرن...
و در 99 درصد موارد که همه تست ها درسته...
نمی تونم هیچکدومشون رو درست حل کنم...
بله...اینجوریاس...
حالا دیدین که یه دونه سوال با آینده من و جوانان این مرز و بوم چجور یه قل دوقل بازی کرد...

تا حالا میدونستین بلبل انگلیسی صحبت میکنه؟؟؟؟؟

منم نمیدونستم امروز همراه اول پیام داده که اگه میخواین مثل بلبل انگلیسی صحبت کنید عدد۱را2071ارسال کنید!!!
منم از اینجا متوجه شدم !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد