||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس
||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس

جوک جدید و خنده دار

http://s2.picofile.com/file/8160060518/465013_L1zIDgCD.jpg
لالایی چیست؟
.
.

.
.
.
.
هشدار پلیس عربستان به کسانی که در اتوبان لایی می‌کشند!
« لا لایی »

تنها خدمت من به بشر اینه که
.
.

.

پول در نمیارم تا بقیه دربیارن

ولی حیف که قدرمو نمیدونن

الان اخبار اعلام کرد

سالانه 700نفر در اثر گازگرفتگی تو کشور میمیرن


.

.

.

خواهشا گاز نگیرین

بوس کنین

مگه هارین ؟  
تو اتاق بودم یهو داداشم درو باز کرد اومد تو
بهش میگیم بچه بودی در میزدی!
میگه خفه شو بابا


داره میره بیرون،بهش میگم درو ببند
میگه 'چپه" شو بابا (خودش جواب خودشو میده)
خود درگیری مضمن داره بدبخت هعییییی
بعد از نماز شیخ میکرفون میگیره و میگه میخوام کسی بهتون معرفی کنم
که قبلا دزد بوده مشروب و مخدرات مصرف میکرده و خدا الان او رو هدایت کرده
همه چی گذاشته کنار .

بعد از او خواست که بیاد میکروفن بگیره
,خودش تعریف کنه که چه جوری توبه کرده
بعدش طرف اومد شروع کرد به صحبت گفت:من دزدی میکردم معصیت میکردم خدا آبروم و نبرد
اما از وقتی توبه کردم این شیخ آبروم و همه جا برده…
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد