||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس
||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس

جوک جدید و خنده دار

http://s2.picofile.com/file/8160060518/465013_L1zIDgCD.jpg

رفقا دور هم نشسته بودن یکیشون گفت بچه ها ببینیم مخفف اسم هرکی چی میشه
.
.
صادق فرد آرا گفت: مخفف اسم من میشه صفا
مراد غضنفر زاده گفت مخفف اسم من میشه مغز
شاهین کاظمی گفت مخفف اسم من میشه شک
.
.
که ناگهان "جواد قربانی یزدی" گفت مسخره ها جمش کنید این مسخره بازیا رو!

یارو با پدرش میره خواستگاری
پدر عروس میگه :
مهریه دخترم ۱۰۰ بشکه بنزینه
پدر داماد میگه:
پسرم پاشو بریم یه دختره گازسوز پیدا کنیم

  دختره عکس سلنا گومز رو گذاشته پروفایلش 1302 تا لایک خورده

اینم کامنت پسرا :

- اوووووووف همه خوشگلا

- وای تو این عکس چقد خوشگل شدی

- عکسات یکی از یکی بهتر

- جیگرتو دختر

- وای چقد شبیه سلنا گومزی

- نه سلنا گومز شبیه اینه

+من میگم عقل ندارن راحتن شما بگید نه

رفقا دور هم نشسته بودن یکیشون گفت بچه ها ببینیم مخفف اسم هرکی چی میشه
.
.
صادق فرد آرا گفت: مخفف اسم من میشه صفا
مراد غضنفر زاده گفت مخفف اسم من میشه مغز
شاهین کاظمی گفت مخفف اسم من میشه شک
.
.
که ناگهان "جواد قربانی یزدی" گفت مسخره ها جمش کنید این مسخره بازیا رو!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد