||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس
||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس

جوک خنده دار

http://s2.picofile.com/file/8160060518/465013_L1zIDgCD.jpg
میدانی؟!
دلم نه پول میخواهد نه ماشین نه عشق نه آینده نه حتی روزای خوب بچگی نه غروب نه پارک نه آهنگ نه تفریح
دلم فقط...
.
.
.
.
یه دیس برنج و سه سیخ کوبیده و یه کاسه آبگوشت میخواد...
چیه میخواستی پست عاشقانه باشه ...نه بابا گور بابای عشق...
من کرسنمههههه میفهمی گرسنه..

یه روز تو پارک نشسته بودم یهو یه دختر کوچولو اومد گفت عمو ازم چسب زخم میخری؟؟ منم صدامو کلفت کردم گفتم اگر تمام چسب زخم هایت را هم بخرم نه زخم های دل من خوب میشود و نه زخم بی پولی تو...اونم برگشت گفت عمو وقتی پول نداری دیگه گوه فلسفی نخور... عباس فلسفی :))))))

مسابقه ی ثانیه ها 30 سال بعد:
وزیر امورخارجه ایران که در سال 94 مناقشات هسته ای را پایان داد که بود؟
شرکت کننده: بهداد سلیمی؟ گوشت قرمز؟   مردانی را میشناسم که هنگام دعوا با همسرانشان با عصبانیت داد نمیزنند،نمیشکنند،تهمت نمیزنند

"تنها"
قدم میزنند و در خلوت خود فرو میروندو...
.
.
.
.
.
به دوس دخترشون زنگ میزنن و میگن :
جوجوی من چطوره؟
عنتر خانوم باز ریده تو اعصابم :))))

گودزیلامون اومده میگه اجیییی...
من:بلیا
گودزیلا:رفتم فورجک...
منO_o
گودزیلا:اسم تو چرا تو کاربر برترا نبود؟
من:خب کاربر برتر نیستم...
گودزیلا:عه واقعن؟
من:بهله...
گودزیلا:خب چرا ی بخش کاربر انتر نداره فورجک تورو بذارن توش ک بی نشان نمونی؟^__^
منO_o
یعنی گودزیلاستا...

ببین ...
اونی که پاهاته فقط باهاته
نه نه وایستا هولم نکنید ^_^
اونی که باباته فقط پاهاته O_o
هولم نکنید بلدم...!
پاهاته اونی که باهاته :||
نشد که/:
ولی ذر کل من شاخم!!
راستی یادم رفت بگم
هه !!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد