||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس
||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس

جوک جدید و خنده دار

http://s2.picofile.com/file/8160060518/465013_L1zIDgCD.jpg

رفقا دور هم نشسته بودن یکیشون گفت بچه ها ببینیم مخفف اسم هرکی چی میشه
.
.
صادق فرد آرا گفت: مخفف اسم من میشه صفا
مراد غضنفر زاده گفت مخفف اسم من میشه مغز
شاهین کاظمی گفت مخفف اسم من میشه شک
.
.
که ناگهان "جواد قربانی یزدی" گفت مسخره ها جمش کنید این مسخره بازیا رو!

یارو با پدرش میره خواستگاری
پدر عروس میگه :
مهریه دخترم ۱۰۰ بشکه بنزینه
پدر داماد میگه:
پسرم پاشو بریم یه دختره گازسوز پیدا کنیم

 
ادامه مطلب ...

جوک جدید و خنده دار

http://s2.picofile.com/file/8160060518/465013_L1zIDgCD.jpg
لالایی چیست؟
.
.

.
.
.
.
هشدار پلیس عربستان به کسانی که در اتوبان لایی می‌کشند!
« لا لایی »

تنها خدمت من به بشر اینه که
.
.

.

پول در نمیارم تا بقیه دربیارن

ولی حیف که قدرمو نمیدونن

الان اخبار اعلام کرد

سالانه 700نفر در اثر گازگرفتگی تو کشور میمیرن


.

.

.

خواهشا گاز نگیرین

بوس کنین

مگه هارین ؟ 
ادامه مطلب ...

خاطرات خنده دار

http://s2.picofile.com/file/8160060518/465013_L1zIDgCD.jpg

سلام. سر جلسه امتحان بودیم(زبان خارجه)منم زبانم افتضاح در حد اینکه بشینی یه ساعت با جغد حرف بزنی بعد یه جوری نگات میکنه که... منم اونطوری بودم .خولاصه با دوستم هماهنگ کردیم که بهم برسونه .عاقا ما سر جلسه هرچی پس پس کردیم این انگار کر شده بود.منم همچی یه مشت زدم تو کمرش یعنی صدای ستون فقراتشو شنیدم .بدبخت یوهو نفسش دیگه نیومد بالا .مراقبمون اومد بردش بیرون بعد گفتن احتمالا مال استرس امتحاناته.ولی یه هفته دنبالم بود اخر نتونست بگیرتم .منم باهاش قهر کردم مجبور شد بیاد منت کشی با هم آشتی کردیم.


بعد مدتها دوری پشت تلفن به مادرم میگم من نیستم خوب حال میکنینا!.
نه گذاشت و نه برداشت گفت:آره به لطف خدا فرجه رو که نیومدی،اگه میشه ترم تابستونتو هم همونجا بمون.
.
.
.
هی روزگار!!!
کار ما که از پدر و مادر گمشدمون گذشت،لااقل یکی نیمه گوربه گور شدمون رو رونمایی کنه.

 
ادامه مطلب ...

جوک جدید و خنده دار

http://s2.picofile.com/file/8160060518/465013_L1zIDgCD.jpg

خداشاهده من تا همین حالا فک میکردم تو لس انجلس مردم امریکا هستن تا اینکه امروز صبح والیبال دیدم همه ایرانی اند... چه جا خالی هایی انداخت معروف به افتخار تیم مون


ﻭﺟﺐ ﺑﻪ ﻭﺟﺐ ﺯﻣﯿﻦ ﺭﻭ ﻣﯿﮕﺮﺩﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﯿﺪﺍ
ﮐﺮﺩﻧﺖ
.
.
.
.
.
.
.
ﭘﺴﺖ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻧﯿﺲ ﺑﺎﺑﺎ
ﯾﻪ ﻓﻠﺶ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﻡ، ﺧﻮﻧﻮﺍﺩﻩ ﭘﯿﺪﺍﺵ ﮐﻨﻦ
ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﺩﻓﻨﻢ ﻣﯿﮑﻨﻦ :)

ﻣﻌﻠﻢ ﺍﺯ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ ﻧﺼﻒ 8 ﭼﯽ
ﻣﯿﺸﻪ؟
ﻣﯿﮕﻪ : ﺑﺴﺘﮕﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﭼﺠﻮﺭﯼ ﻧﺼﻔﺶ ﮐﻨﯿﻢ
ﺍﮔﺮ ﺍﻓﻘﯽ ﻧﺼﻒ ﮐﻨﯿﻢ ﻣﯿﺸﻪ 0 ﺍﮔﻪ
ﻋﻤﻮﺩﯼ ﻧﺼﻒ ﮐﻨﯿﻢ ﻣﯿﺸﻪ 3 !
ﺍﻻﻥ ﻣﻌﻠﻤﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﺳﺮ ﮐﻼﺱ ﺍﻭﻝ ﺍﺯ ﻧﻮ
ﺷﺮﻭﻉ ﮐﻨﻪ ﺧﻮﻧﺪﻧﻮ ﻧﻮﺷﺘﻨﻮ ،
ﻣﺪﯾﺮ ﻣﺪﺭﺳﻪ ﻫﻢ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺎﻻﯼ ﺩﺭﺧﺖ ﻓﮑﺮ
ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮔﻨﺠﯿﺸﮑﻪ  
ادامه مطلب ...