||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس
||شیراز جوک ||

||شیراز جوک ||

جوک لطیفه اس ام اس

اس ام اس عاشقانه

http://s5.picofile.com/file/8160060092/Love_SMS_www_MihanDownload_com.jpg

آرام دوستت خواهم داشت....
طوری که حتی خودت هم از این عشق بویی نبری!
همین که کنارم باشی کافیست
من عاشقی خواهم کرد....
اصلا.....
مرا چه به عااشقی؟
من تنها برایت خواهم مرد...!
تو فقط بخواه… ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

چقدر دوست دارم دوست داشتنت را !
دوست داشتن تـــــویے که ممنوع ترینی براے من
چقدر دلم هوایت را دارد !
هواے تـــــویے که حق نفس کشیدن در هوایت را ندارم
چقدر آرامش میدهے به من !
تـــــویے که حق آرامش گرفتن از وجودت را ندارم
چقدر زیبا نوازش میکنے روحم را !
تـــــویے که حق نوازش روحت را ندارم
چقدر خوب است بودنت !
تـــــویے که حق با تو بودن را ندارم ...
بیادت و برایت نوشتن زیباست...
بخوان و دم مزن ،
میخواهمت...میخواهمت...میدانم که میدانے...

روزی که ریشه هایمان بهم گره می خورد قرار نبود طوفان بیاید و برگ برگ بریزیم!
  دلم برای توتنگ ست ای سراپاخوب
دلم برای توتنگ ست مثل تنگ غروب
چ لحظه های غریبی ک بی تومیگذرند
چ روزگارعجیبی ست بی توای محبوب

این برکه هم ...

مثل من عاشق است!!

وگرنه هر شب؛

عکس ماهش را،

در آغوش نمى گرفت ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد